Logotipai

Logotipas – tai grafinis simbolių, piešinių ar teksto atvaizdavimas, identifikuojantis įmonę. Logotipas yra firminio stiliaus sukūrimo pagrindas. Reklamos politikoje - priemonė, kurią klientai emociniame lygyje tapatins su įmone. Nuo logotipo priklauso kompanijos įvaizdis ir žinomumas. Logotipas padės Jūsų verslui susirasti naujų klientų, išskirti Jus iš konkurentų tarpo.

Šį darbą siūlome patikėti mūsų profesionaliems dizaineriams, nes kaip ir kiekvienas darbas, logotipo kūrimas reikalauja tam tikrų žinių (logotipo dydis, realizavimo priemonės, logotipo sandara ir pan.).

Prieš užsakant logotipą, siūlome atsakyti sau į šiuos klausimus:

  • Kaip įsivaizduojate savo būsimą logotipą?
  • Logotipas turėtų susidėti iš žodžių, žodžių ir piktogramos (paveiksliuko)?
  • Kaip manote, kokios spalvos turėtų būti logotipe?
  • Gal siejate logotipą su kokia nors forma, daiktu, skaičiumi, gyvūnu ir pan.?
  • Ar turite įmonės šūkį ir ar norėtumėte jį įtraukti į logotipą?

 Dažniausiai užduodami klausimai ir klientų pasvarstymai

  • Ar logotipas man kainuos pigiau, jei pateiksiu eskizą arba paveikslėlį? Jei pateiksite perpaišymui Jums priklausantį logotipą - taip. Visais kitais atvejais procesas ir darbų kiekis yra labai panašus į logotipo kūrimą nuo pradžių: reikia parinkti spalvas, perpaišyti grafinio redagavimo priemonėmis, derinti su užsakovu
  • Ar galiu panaudoti internete surastą paveikslėlį / piktogramą? Kiekvienas paveikslėlis ar piktograma yra intelektinės / patentinės nuosavybės objektas, todėl grafinį elementą panaudoję be autoriaus / savininko sutikimo galite įsivelti į teisminius ginčus
  • Kodėl netinka paveikslėlis, kuriame daug smulkių detalių? Logotipas yra naudojamas įvairiose firminio stiliaus elementuose, pvz. ant rašiklių. Kuomet paveikslėlis sumažinamas iki tokio dydžio, kad tilpų ant rašiklio, visos smulkios detalės dingsta ir gali būti taip, kad rezultatas vizualiai skirsis nuo originalo
  • Ar verta patentuoti logotipą? Taip. Tokiu atveju Jūs užsitikrinate, jog nei Jūsų konkurentai, nei kiti asmenys negalės panaudoti Jūsų simbolikos
  • "Gal įdedam dabar tokį, o paskui pakeisim...". Tokios strategijos kategoriškai nerekomenduojame, nes dalis įmonės vardo viešinimo pastangų ir sąnaudų gali nueiti perniek. Senojo ir naujojo logotipų naudojimas klaidins Jūsų esamus ir potencialius klientus, todėl reikės skirti nemažai lėšų naujojo logotipo viešinimui